PERSONLIGT; Movie.

När det handlar om filmer så är jag redigt duktig på att kolla filmer och glömma vad dom heter så bra filmtips? Fråga nån annan xD
Man kan säga att jag är delda i tre bitar (hahah) när det handlar om filmer, sanningen är att jag älskar skräckfilmer, mest av allt <3 Då ska det vara riktigt läskiga, ite såna tråk filmer där det BARA är massa blod och man somnar innan filmen ens är slut! Jag har ite så jätte lätt för att bli rädd (för att vara tjej) så det krävs liitee mer , hööhöö :)
Tvåa i mitt delade inre om filmer är komedifilmer :D Jag älskar ju humor! Vem gör ite det?! Aa mmm öö :D Alla älskar väl att skratta! Ett skratt är bra för livet och magen arbetar och blir glad. JA JAG TÄNKER ALLTID PÅ MAGENS BÄSTA :D
Sist men ite minst har vi den här töntiga och barnsliga delen av mig :) Där gäller barnfilmer på högst nivå. Allt från Horton till Alvin och gänget :D Jag har , som alla andra, en barn i mig men mitt kanske syns mer än hos andra :)

Jag hatar kärleksfilmer och actionfilmer, so not my style. I kärleksfilmerna ska det alltid handla om samma sak, antingen en tjej eller en kille som är olyckligt kär i någon dom aldrig tror dom kommer få sen får dom den iaf och allting slutar lyckligt och dom levde lyckliga i alla sina fantastiska dagar, haha ite ens en liiten del av sanningen i såna filmer. Dem är till för såna som lever på rosa moln :)
Action filmer är oxå alltid samma sak, action hit och action dit. Vapen, "tuffhet", tråkig handling, SNARK :D

Det som är plus när det handlar om filmer är mysiga filmkvällar <3 Antingen med syskon, vän/vänner eller familjen. Och så maassa tjockisheter att äta och fett med filtar och shiet så det blir varmt och myys :D det gillar vi! ♥



Bästa ;
Skräck - Haha det finns ite så många jag tycker e bra som jag minns namnet på xD men aa jag gillar dom flesta :D
Komedi - Rush Hour filmerna, lööööööööööööve it! :D
Barnfilm - Upp , den är såååååååå sööööööööööööt!  :')


Kommentarer
Postat av: katja med 2 A

HÖRRU DIN LILLA UNGE:D JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA SKRÄCK FILMERNA! REC 1 och 2 SHIEET DEMONISKA FILMER :P VI MÅSTE HA DEN DÄRA FILMKVÄLLEN VI HAR SNACKAT OM I 1000 år!! VAD SÄGS OM I PÅSKLOVET? FÖR NU KOMMER JAG HA 10000000000000000000 SAKER ATT GÖRA UNDER SKOLGÅNGEN HAHA:P

2010-03-04 @ 00:15:58
URL: http://finest.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0