PERSONLIGT; Oskulden.

                                     

Hahahah,det roligaste med detta ämne är att man har så jävla mycket förväntningar på hur det ska vara första gången, man lever sig in i en bild av hur "första gången ska vara" efter vad man sett på tv,filmer och hört av andra vänner som har förlorat den sen när man väl är där så blire nästan så att man blir förvånad över hur det var.
Jag blev själv lite förvånad för det va ite alls som jag hade trott och fantiserat mig att det skulle vara, haha :D

Jag förlorade oskulden när jag va 15 år, haha det va helt jävla sämst, ite för att de va nåt fel på själva sexet utan för att jag ite tog de så seriöst som man kanske skulle ha gjort, men vi va nöjda ändå. Det är ite så att jag och personen i fråga (hahaha) har massa ångest när vi tänker på det. Haha no no vi brukade skämta en del om det. Jag tyvärr ite vara så personlig så jag nämner namn och sånt för att det finns för många fittor som läser min blogg och ja, vissa saker behöver ite dom veta. Men de va iaf med en rolig typ :D
För mig var det iaf ite så att jag väntade på den rätta och grejer, men de va heller ite första bästa.
Jag tycker ite att de behöver vara så som alla säger att man måste vänta på Mr Right för att bli av med oskulden, jag tycker mer att träffar du någon som det känns bra och rätt med, någon som känns värd din oskuld så ska du låta de hända bara. Men det ska ite vara påtvingat eller något du känner att du måste göra, det ska vara av egen viljan och egen känsla, för din magkänsla säger att det är bra. Att göra det bara för att, eller bara för att den du är med vill ha sex är ett STORT NEEEEEJ :O

Men det jag tycker är helt stört här är hur sjukt tidigt "barn" börjar ha sex o: Nuförtiden börjar man när man är 12-13?! När vi i min generation (91:or) va i den åldern så tänkte man ite på vem som förlorade oskulden först och hade mest sex, vem som va ute varje helg mest och söp sig råfull. De va ingen tävling i dom sakerna som det är nu . Vi hade mycket roligare när jag va yngre känns de som ^^

Är man oskuld så tycker jag ite man ska skämmas över att säga det om någon frågar, det är inge fel på det. Det kanske bara ite har känts rätt än, so whaat. Och är man ite oskuld så tycker jag ite att man ska ljuga om hur många man har haft sex med bara för att verka bättre. Sluta skämmas, va ärlig och stolt över digsjälv, hur många eller "få" du än varit med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0