PERSONLIGT; SpeL.

Jag har aldrig gillat att spela, har därför ite heller provat så mkt men vafään vissa saker är bara ite min grej & då behöver jag ite testa 4476 av dom för att inse att jag fortfarande ite gillar det ^^
Många killar MEN OXÅ tjejer spelar som faan, sitter hemma typ 24/7 och verkligen lägger ner all sin fritid på att spela. De finns nästan inge annat än spel för dom. Då undrar jag , hur kan man orka ha ett så segt liv?
Livet är så kort egentligen, tiden går fett fort och man bara blir äldre och äldre för varje dag som går. Innan man hinner säga snopp så är man 50 år & hela livet har åkt som en vind förbi en. Vilken orkning att spela hela tiden.
Sen dom här som har fukking temprament och får för sig att pengar ramlar ner från himlen och lägger ner skiiit mkt pengar på spel & tar sönder sina datorer för att dom blir så sura (aka DAMPBARN) dom förstår jag mig verkligen ite på ^^

Vissa hamnar ju i beroende, de vet jag med, haha & jag kan tänka mig att det är ganska svårt att komma ifrån de när det alltid finns där.

Jag tycker ite de är nåt fel på att tycka om att spela mkt, men hela hela tiden, de är faen illa. Istället för att spela kan man göra massa andra roliga saker som typ träffa sina kompisar, gå ut osv. Spela kan man göra lite då och då om man tycker det är så ruuliigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0