Dagens låt;

Det spelar faktiskt ingen roll hur länge sen de va sist, jag tänker ändå på dig hela tiden. Jag blir alltid tårögd när jag kollar på bilder där du&jag finns med. Det känns så sjukt konstigt att det ite finns längre, att det aldrig kommer att finnas igen. Och även om det kansker kommer tillbaka så kommer det aldrig vara som förut igen. Vi har växt mkt. Åt olika håll.
Många gånger önskar jag att Den Där Dagen aldrig hade hänt så det ite skulle blitt såhär, så jag ite skulle förlora't ännu en del av mig. En del av mig som ingen någonsin kmr kunna ge mig tillbaka, för det finns ingen som dig. Ingen sån, äkta vän i alla väder.

Tänk att en gång i tiden hade jag en bästavän som ingen annan.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0