A vs A


( Jag känner igen mig som faan i hans uttryck..haaha :D )

   +

Det va redigt länge sen jag va på bio så när jag får pengar igen så blire fään bio :D’ . Jag vill antingen se Avatar, som typ alla säger är skit bra (?) och en film värd att lägga ner pengar på eller Alvin och gänget 2. Ettan har vi ju hemma och den gillar vi så .. :D PLus att theodore är såååå tjoockiss & söötiiis! Man ba ”aaaaawwhh en sån vill jag ha hemma & nypa kinderna på ” Och nu har de kommit en tjoockkiiss flickaa..  hahaha :D

Avatar
har jag velat sett sen jag såg trailern på den innan jul.. Det verkar as grym ! :)



Kommentarer
Postat av: ANGELICA -www.improvme.blogg.se ♥

Theodor ee så himmla söööt!



Taack!

sööt blogg!

2010-01-14 @ 17:02:31
URL: http://improvme.blogg.se/
Postat av: katja

Hahaha, du ska se "Det regnar köttbullar" typ en ny tecknad film som handlar om att en kille förvandlar vatten till mat och det börjar regna en massa maträtter hahahah!! perfekt film till dig XD<3

2010-01-15 @ 09:45:11
URL: http://www.finest.se/caatz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0