Hejsan förflutna tider.

Idag var jag & Denise med Broder Niko på Öppet hus för att mamma & hasse hade saker att göra. Vi va i Bålbroskolan, grundskolan där jag gick hela liten-livet. Haha, 3 år sen sist, de kändes redigt konstigt att träffa gamla lärare och så & man fick mkt nostalgii på olika ställen i skolan :D Gamla tider kommer man aldrig glömma <3
Hans självporträtt va iaf de finaste vi sett på länge asså.. Han va blå, hahaha :D



       


Det känns fett nice att se broder Niko växa upp, bli äldre och cp:igare för varje dag som går :) Syskon är fan bland det bästa man kan ha. Utan syskon skulle jag ite tycka det va kul. Det finns liksom ingen annan i världen man har samma samband med, samma blod, samma rörelser. Finns ingen i världen som man man går igenom så mkt tårar och glädje med men ändå stöttar dig i slutändan. Som du alltid kan vända dig till. Jag fattar ite folk som har dålig kontakt med sina syskon eller bråkar mkt, verkligen stör sig på sina syskon. Visst, vi bråkar oxå men det håller ite längre än någon/några dagar. Man löser det alltid för man förstår varandra på ett helt annat sätt, en helt annan nivå.
Jag är som sagt jävligt tacksam för dom syskon jag har fått, utan dom skulle inget bli eller vara desamma. När jag va liten va Denise alltid som min bättre hälft fast hon saknade hjärna och gjorde som jag sa, hööhö :D och Nikolas va det exakt samma sak med, vi har alltid lekt tillsammans, gjort allt tillsammans genom barn-tiden. Vad som än händer när alla vi blir äldre så kommer jag gör allt jag kan för att vi alltid ska hålla kontakten, vare sig någon flyttar till Kina blir gud-finns eller vad som helst. För ingen i hela mitt liv har någonsin tagit den stora plats som Denise & Niko gör. Det finns ingen som bara efter någon dag kan skapa en sån saknad om den ite är där som dom gör. 

Jag dör för er, jag gråter med er, jag skrattar med er, jag tänker med er, jag känner med er. Er & mitt hjärta blir ett helt hjärta. 
Ni betyder allt & mycket mer <3

BÖÖÖGLÅÅTEN SÄÄGER ALLT :)
- This love is unbreakable ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0