Hit and run.

Usch människor..

Jag är trött på att du tror att jag ite vet vad du håller på med, bara de att jag aldrig kommer ta åt mig. Du kan säga hur mycket du vill det kommer ändå vara luft för mig.

Jag är trött på att när du för en gångs skull i ditt liv kan ställa upp för mig skiter i det. När du kan göra nåt för att göra livet lättare för mig istället väljer att bråka och snacka skit så att folk ska tycka synd om dig. Du är patetisk & jag tycker synd om din omgivning.

Jag är trött på att du ite fattar att när man älskar någon så VISAR man det.



 - JA , det handlar om tre olika människor.


Kommentarer
Postat av: Emily

Vad roligt att du ite har nåt liv :)

Jag kan ite fatta att jag en gång såg dig som en av dom bättre. Och att du ite vågar säga det rakt till mig utan måste vara som en tönt och kommentera här när jag ändå vet vem du är, haha man kan verkligen ite tro att äldre än mig. Du är så omogen..

2010-01-13 @ 09:47:52
URL: http://pussilago.blogg.se/
Postat av: Emelie

säg mitt namn nu då om du är så mogen?

eller e du tönt ;)

2010-01-13 @ 15:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0