Thank god for weekends.

Min helg har sett ut såhär i stort sett ;

- FREDAG
; Chiillaat & Barnvaktat liite. Jag va så sjukt jävla trött så däckade typ vid 8 ;$ hahaha! Men man måste få sin vila från skolan. Redan en vecka fään..
- LÖRDAG; Va i sthlm typ hela kvällen :) Riktigt fishy (hahaha) på kvällen innan jag skulle hem.. höhö 0.o
- SÖNDAG; Plugga lite inför ett prov jag måste göra, fixat nya låtar till mobilen :D , pratat massor med en kompis om saker & ting.. ^^

Ett liv du inte lever
Ett steg du inte tar
Ett förlåt du aldrig sagt
En fråga utan svar
Jämt ska man glömma

Glömma och förlåta
Glömma och förlåta

Men när sorgen är som störst
Finns den ingen tröst..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0