Une de dua.

Em; Shiet blondin! Hon kan ite vara en av oss..Hon kan färga håret blondt och flytta in bland svennarna -.-
S; Hahaha men hon är en av oss faan, vi ska ju hålla ihop !
Em; Men dom dumma räknas ite? :o
S & E; Hahahaha

Haha, jag & Selin har en tendes att skämta mkt om Svenne VS Blatte. Jag fattar ite varför vissa tar illa upp, blir sura eller ite kan skämta om det som vi gör. Jag har absolut ingenting emot svenskar, har svenska kompisar vafään, & jag vet exakt hur vi utlänningar funkar och det är de man skämtar om när man säger de typ av saker som vi brukar säga. Jag är heller ingen av dom utlänningar som tror att dom är bättre än andra för att dom är som dom är eller en av dom jobbiga blattefjortisarna som finns. Men jag tycker ite heller de är vääärsta grejen att säga svenne eller blatte. Eller skämta om det. Om man ite gör de i rasistiskt syfte.

Jag fattar ite varför folk måste vara så seriösa ofta, jag tycker de är roligare att vara oseriös, typ kunna skämta om allt. Livet är för kort för att ta åt sig hela tiden. Man ska njuuutaa av liivet på bästa sätt, och det är genom skraaatt & skääämt ! :D hahaha (Y

Yäyä imorgon ska vi ha väärsta stoora provet på 9 sidor om nåt så roligt som….KONSTHISTORIA!
Vi fick en bunt på typ ca 60 sidor att läsa, det står om olika konstnärer, de står hur dom målade, de är bilder på 49855367 olika målningar som man ska kunna veta vilka de är utantill, det står massa ointressanta saker som man aldrig kommer använda i framtiden eller har nå nytta av. Om man ite vill typ bli historia lärare eller nåt liknande. Senast jag pratade med min hjärna så sa den inget om att jag har tänkt i dom banorna och haft den planen med mitt liv. Läraren som vi har i detta kära älskade ämne sa ju också att man kunde komma tidigare om man ville & göra provet tiiidiigaree.. JAA KLART MAN VILL VARA DEN FÖÖÖRSTA DÄÄR, WIII.. hahaha sööcck !
Jag va ju ”lärare” i ca en vecka på APU:n och vad jag minns så jävlades man ite med eleverna sådära. Visst man blev besviken när dom ite gjorde sitt bästa men palla vara så jobbig. Vissa människor är verkligen ite gjorda för att bli lärare, hon är en av dom. Hon e som Grinchen, han förstörde julen, hon förstör alla fredagar varje vecka o:


men jaja nu ska jag gå och umgås med skolböckerna till 13.40 och sen blire donken med min kära matkompis ♥ som tydligen hade saker att berätta o:!

 

SÄÄÄSSS ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0