Vad hände med the good times?

Idag är ingen bra dag för jag är så trött på att människor är såå falska. Tillochmed dom som står en nära..
Man kan inte lita på att någon för såna människor som är sådär speciella är det fan slut av.
Plus att jag kan inte sluta tänka på att jag vill ha en förklaring på varför det blev som det blev men ändå så vill jag inte. Samtidigt så vill jag inte tänka på det men jag kan inte låta bli att tänka på det ibland innan jag ska sova eller under dagen.
Jag kommer säkert sitta och tänka på det typ hela dagen idag med. 
Och jag vill inte att det ska bli Helg för att då kommer jag tänka på det 357747 ggr mer. Det kommer kännas så konstigt att det inte blir som det skulle bli.
IDAG ÄR INGEN BRA DAG -.-
Varför finns det inge bra,nytt liv att köpa på Ö&B fään..



Kommentarer
Postat av: katja

Det finns människor som står än nära som säger sig vara ens vänn men till slut så vet man vem som är ens riktiga vänner:P men vad ska man göra, de finns folk som inte har hjärna att tänka med.:P

2010-01-20 @ 10:40:11
URL: http://www.finest.se/caatz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0