I mitt huve just nu;

* Jag borde höra av mig till vissa som jag träffat mindre på sista tiden eller ite träffat på länge. Jag orkar ite glida ifrån människor men det känns som det har hänt lite nu på senaste tiden..


* Mitt ork är så långt ner , vad är mat? Vad är att vakna? Vad är känslor? Vad är ljud? Haha.. Ångest hela tiden. Emily går runt levande död.
Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?
Stop the pain.
Stop the pain.
Stop the pain.
Stop the pain.


* Picko fyller 8 år snart och jag har ite köpt något till honom, dumma mig -.- :O

* Varför hör du av dig till mig? Varför gör du livet jobbigt och får mig att grubbla? Varför kan du ite bara gå och leka vidare med ditt liv istället för att få mig att tänka att det kanske kan vara så? Du vet exakt hur jag funkar, du vet att jag är känslig. Du vet att en gång i tiden (för 2 år sen) va allting så jävla annorlunda.

* Jag borde klippa håret. Eller va? Kanske topparna. Men frisörerna suger alltid hästsnopp. Dem klipper alltid av för mkt så du nästan måste gå och köpa peruk. Men mitt hår är slitet. Eller.. Jag vet ite. Bajs.

* Jag måste verkligen fixa ny musik till mobilen. Den musik jag har just nu påminner ganska mycket om stenålders musiken...Hahahha eller nåt, fett gammal musiiik xD

* JAG HAR BLIVIT SVART??!?!?! :O NÄSTAN... hahaha!

* Piercing i tungan och tatuering?.. Nu eller alltid? hahaha

* Varför kan jag ite vara migsjälv när jag är med Dig ?

* O s t.



OSV OSV, skulle jag skriva allt så skulle det bli en bok , hahahaha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0