I love the way you are.

Om jag skulle öppna den delen av mig där mitt hjärta ligger så skulle du själv se att min hjärta är halft svart, nästan helt svart. Det spelar ingen roll att jag har berättat vad som har hänt, vad som har fått mig att ite kunna ge mitt hjärta helt och hållet, vad som har gjort så att jag slutade älska.
Jag är så jävla van att bli lämnad, att bli sviken, att bara höra lögner. Att alltid få skit. Som människa når man alltid en punkt i livet då man ite orkar mer med att få skit då blir man som jag är. Allt är likgiltigt och känslor har man glömt av. Vad är det liksom? Och skulle man nånsin råka känna av lite känslor så förtränger man bara det, eller låtsas att det ite hände. Det spelar ingen roll att jag har berättat det, du kommer aldrig förstå vad jag menar förrän du själv är där. När du själv går igenom samma sak så kommer du förstå exakt vad jag menade hela tiden. När folk du älskar av hela ditt hjärta och ser upp till börjar behandla dig som skit och lämna dig då kommer du inse hur det känns.

Du har ite funnits i mitt liv sålänge ändå känns det som jag har känt dig hela mitt liv, eller iaf några år. Vi har redan många bra minnen efter så kort tid tillsammans. Du har fått mig att skratta så sjukt många gånger. Det är nästan så många gånger att den riktiga Emily kommit tillbaka. Nästan.
Jag har aldrig träffat någon som är som du. Som alltid är så snäll och omtänksam. Som alltid vill mitt bästa. Som det ite känns jobbigt att gråta inför. Jag kan verkligen ite va migsjälv helt och fullt med dig men det beror ite på dig.
Du försöker så mycket alltid och orkar med mig. Du orkar med att jag är ett psykat barn med mycket psykiska problem. Ett barn som ite är helt klar i huvet.
Du är glad och snäll mot mig fastän jag en del gånger ite ens förtjänar det. Det visar vilket hjärta av guld du har. För ditt hjärta är av guld. Riktig guld. Såndär dyr guld som ite ens kungen har råd till men som jag har fått. Jag vet ite hur jag någonsin ska kunna tacka dig för det. Det finns inget i världen jag kan göra för att visa min tacksamhet förutom att säga det. Eller skriva det, men det är ite samma sak. Jag skulle ge dig hela världen istället om jag kunde, jag skulle ge dig att du någonsin önskat dig om jag kunde. För ord räcker ite till, ite i min värld iaf.

Det är ganska svårt för mig att vara en sånhär känslig tjej du vet. Som visar känslor hela tiden men jag tror du märkte i söndags exakt hur mycket känslor jag har inombords. För du är en person som alltid kommer ha lika stor betydelse i mitt liv. En person som alltid kommer att finnas i mina tankar även om den saknas i mitt liv. Det är inget jag bara säger, det är något jag menar oxå. Även om du skulle få för dig att försvinna från mitt liv, som det mesta, så kommer jag har ditt minne tatuerat i mitt huve. Det kommer aldrig försvinna. Du har ite kommit till mitt liv och gett mig så mycket för att sedan bara glömmas bort. Jag kommer ite kunna glömma bort dig, även om jag ens ville det. Allt vi har upplevt tillsammans kommer alltid finnas i mitt minne med, varenda liten rörelse, varenda litet ord och varenda litet skratt.

När jag säger så här, Jag Älskar Dig , så känns det från djupet av mitt hjärta. Varje liten del av min kropp blir glad och känner att det är meningfulla ord som verkligen har en betydelse. Det känns ite som det är ord jag bara säger. Många missbrukar de orden nuförtiden, jag kanske oxå var en sån. Förut. Någon gång. Men det känns så jävla mycket bättre när det har den största betydelsen i världen.

Jag gillar ite ens att vara seriös, hallå jag driver om det mesta..hahah! Men nu har jag tagit mig tiden att anstränga mitt huve och skriva ord som jag vill att du ska veta och ta åt dig av. Jag hoppas att du aldrig ändrar den personen din omgivning har uppfostrat dig till. Jag hoppas att du alltid fortsätter vara lika bra och snäll som du är genom hela livet. Vad som än händer dig så hoppas jag att du alltid är den du är och ingen annan.
Inga pengar i världen kan ens mäta sig med det hjärtat som har bildats i dig, det är värt mer än alla pengar i världen tillsammans ♥




Kommentarer
Postat av: Wiz

Aaaw nice o kärleksfull text till din kille! :):)

2010-07-06 @ 00:43:32
Postat av: EMily :)

Hahah aww , tack så mkt! :)

2010-07-06 @ 22:22:22
Postat av: ElvisPelvis

Awwwe älskling:') Du är det bästa som någonsin hänt mig, Du är en helt fantastisk person som förtjänar all glädje och lycka i världen.<3 jag vill att du ska veta att jag aldrig varit så här lycklig som jag är med dig, det känns som livet är helt perfekt för första gången i mitt liv, man vaknar med det största leendet varje dag på läpparna och bäst av allt är att jag får somna med samma känsla<3, jag vill bara tacka dig för att du finns i mitt liv och gör mig till den lyckligaste killen i världen för utan dig, inget mig. Jag älskar dig av hela mitt hjärta min Emily<3 Pussar på dig tusen gånger<3

2010-07-06 @ 22:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0