Seg natt.

J A G K A N I T E S O V A ! Ahahdngju! njuahfbd! :D
Det värsta med att vara vaken sent är att det aldrig finns nåt bra på tv så man typ sitter och kollar på massa filmer man har sett massor av gånger och det finns absolut inge speciellt att göra för dem flesta är tråkiga och sover :o

Just nu sitter jag bara här, helt pigg och kollar lite på tv, sms:ar lite. Jag har blivit något seg på sms asså.. jag tittar på det i 27 sekunder, tänker lite, kollar igen, petar i näsan, läser en tidning, äter, petar i näsan igen, tänker "jag svarar sen" och går tillbaka till det jag gör. HAHAH! Ite konstigt att folk klagar på att jag är seg xD
Men jag brukar ite vara seg mot dom som ite är sega mot mig plus att jag hatar när man skiter i att svara på ett sms och gör därför ite så heller. Sådeså :D
Jag tycker sms:ande har blivit ett ganska stort beroende i detta land. Själv va jag kanske lite beroende förut, sms:ade nästan alltid, men jag gör ite det lika mkt nu. Även om jag får sms brukar jag svara senare om jag är med någon för jag tycker det är osocialt att hålla på att sms:a när man är med någon. Prata i tele oxå faktiskt ^^

Sängen borde vara platsen jag borde ligga i nu istället för att sitta som en tönt här och skriva ett inlägg , jag ferstår ikke va det är för fel på mig :D

The Hills är bra. De nya avsnitten borde komma snart så jag kan titta på dem. Audrina är så jävla fin. Jag älskar hennes utseende. B e a u t y . Mörkt hårt, ljusa ögon, GE MIG! Lauren är åsså lite fin men hon är så dramatisk. Sånna tjejer är jobbiga och blir mindre snygga ^^^ Heidi va ganska söt tills hon förstörde sigsjälv med massa tuttoperationer och näsan och röven och lilltån och allt va det va...Hahahha nej jag vet ite alla operationer men hon har förstört sigsjälv nu iaf. Jag antar att hon saknar spegel hemma faen och mkt självkänlsa saknar hon med :)



Nu ska jag försöka sova mina barn eller åtminstone försöka kolla på en film :) !

Peace v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0