Wha.

Det känns som vart man än tittar så ser man mammor med bebisar. Allt från äldre kvinnor till UNGA tjejor, massor av unga tjejor. Det verkar va "modet" att bli gravid när man är ung :O
Jag tycker det mest verkar dumt att få barn när man är mellan 15-20 typ. När man ite ens har tillräckligt för att kunna ta hand om sitt barn och säkert ite ens bor själv. Man ska ite behöva lita på att ens mamma och pappa kommer att hjälpa till hela tiden som många unga mammor verkar göra.

Jag har ju en annan typ av kärlek till barn än vad många i min ålder har, tror jag. Jag ÄLSKAR barn väldigt mkt och ville ha barn jätte mkt när jag va lite yngre, haha. Man tänker faen med röven när man är ung..hahaha.
Jag tycker det är fett roligt med barn och jag brukar oftast komma bra överens med barn :D
När jag själv får barn (om jag får det, man vet aldrig) så vill jag helst av allt ha tvillingar. En pojke och en flicka.

Först ville jag ha 45 barn och alla skulle heta B1,B2,B3,B4,B5 osv till B45 men jag tror ite man pallar väärsta barnfabriken hemma asså..haha :D Så nu är det ändrat till tvillingar. Eftersom det ite ligger i min släkt att få tvillingar och min mamma ite heller har fått det eller nåt sånt så är nog chansen väldigt liten att jag kommer att få det. Men jag skulle vilja ha det. Pojken ska heta...hm..kanske..vet ite.. och flickan Mellina :D





Jag och Barn? Njaaaa, ite riktigt.. x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0