.

Heej alla barn :)




Idag har jag vatt och solat solarium för första gången i mitt liv med Tarza..hahaha, det va fett läskigt i början eftersom jag lider av klaustrofobi. Mitt hjärta hoppade nästan ur min kropp ett tag, men det va chill sen när jag väl låg i den där grejen :) Lite annorlunda känsla, jag trodde ite det skulle kännas så xD Jag låg där i 15 min eftersom jag är lite mörkare än "vanligt"..hahah, men det känns ite som det blev så mkt fäärg..ahh xD

Iaf,
snart ska jag duscha och platta håret + äta några mackor som är min mat för idag xD .
Imorgon är det midsommar, men jag är ite så taggad på att fira det på nåt sätt, men jag vet ite... Det känns så skumt. Saker och ting. Haha.


Kommentarer
Postat av: Wiz

What??!, finns det fortfarande solarium kvar? trodde dem stängde alltihopa liksom :O

2010-06-24 @ 18:51:07
Postat av: Emily :)

Hahah nej det finns massor av dem ju :o

2010-06-28 @ 20:43:00
URL: http://pussilago.blogg.se/
Postat av: Wiz

Jaha :O

2010-06-29 @ 06:04:40
Postat av: Emily :)

Hahaha ja du är helt lost juu :O

2010-06-29 @ 21:03:16
Postat av: Wiz

nee här sade dem att dem ska förbjuda all solarium alltså stänga dem alltihopa. :P så ne e inte helt lost

2010-06-29 @ 21:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0