Jadu..

Man kan nästan tro att jag har lagt ner min blogg med tanke på att det va feett länge sen jag uppdaterade, men min dator har ite funkat och jag lånade andras hemma och sen har exakt alla datoret hemma vatt på typ lagning och nu äntligen är min tbx, segare än någonsin :D hahah..

En liten uppdatering på senaste tiiden ;
F r e d a g 28 maj ; Det blev marknad med Tarza och Juhänna, trevligt trevligt :) sen hängde Juhänna med och hämta plastmuslimen och det blev lite film när vi kom hem till mig :)
L ö r d a g 29 maj ; Penis, Plastmuslimen och jag va på skansen lite mer än halva dagen typ. Feett kul och vi fick se en ren unge skitas ut, fett äckliiigt :D Jag lägger upp bilder och filmer en annan dag :)
På kvällen blev re "RAW" stand up grejs på Götalejon. Blatte däär va sjuukt roliiig :D
S ö n d a g 30 maj ; Jag sov ganska länge tror jag? Sen åkte jag och lämna plastmuslimen och plugga lite inför veckan och kollade film :)
M å n d a g 31 maj ; Jag och Selin jobbade över och blev klara med en 150 p kurs. Katja my man satt oxå och jobbade med oss.. Facebookkunskap:D hahaha..
T i s d a g 1 juni ; Jag tog en egen sovmorgon för att svenskan kändes onödig och träffade på Tarza :) Vi solade lite, snackade, åt glass och gick till ungdomsmottagningen för att samla kondomer...hahah nej för att jag skulle fixa en tid :) + fick betyg i en kurs ^^
O n s d a g 2 juni ; JAG FICK BETYG I PSYKOLOGIII B! :D fett skööönt! Första kursen på länge jag blir klar i tid med sedan 1:an :)
T o r s d ag 3 juni ; Mitt kära cpbarn Juhänna tog studenten i Täby så jag åkte dit och fick åka med på flaaaket..SHiiet vilket bad i öl asså.. :D
F r e d a g 4 juni ; Jag har inget minne av vad jag gjorde :D hahaah..
L ö r d a g 5 juni ; Skrev på mitt breeev... hahahha :)
S ö n d a g 6 juni ; "Det är svennedagen, vi borde ite synas ute" HAHAHHA. Älskaaar :D
M å n d a g 7 juni ; Jag solade en del och hängde med en polare :)
T i s d a g 8 juni ; Jag åkte på en liten utflykt till olika blatte ställen som Rinkeby och Tensta och annat med Tarza, hahaha skööön och jette bra för en blattes plånbok ! :D
O n s d a g 9 juni ; STUDENFOTOGRAFERING! hahahaha feeett trååååååkiiigt, men många va söta i sina vita ängel outfits :D + studentlunch.. Jag säger bara en sak, SKIT ÄCKLIG MAT?!?!??!? ahhhhhhhhh :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0