:)

Det är jobbigt att vara tjej.
Man måste hit,man måste diit, ibland orkar jag ite faaen ^^
Jag gillar ite att noppa ögonbrynen så det är ite ofta det händer men idag va en sådan dag som det hände.
Det gör så jäävla ont, jag brukar lessna efter typ 3 min och dom blir nästan aldrig som jag vill så jag brukar oftast fylla i dom med penna :)

Jag börjar också känna av hur jobbigt det börjar bli med mitt hår xD Mitt mål är ju som många kanske vet, till rumpan ungefär. Men jag har fått kämpa jätte mkt med mitt hår för att det växer typ 1 cm om året..hahah eller nej, men det känns så. Det växer aldrig -.-
Det är jätte tjockt med så det blir varmt och tungt så nu börjar jag fundera på att klippa mig istället..haha. Fett nödvändig jag är :D

Bra hååår :

Kort;
 

Långt;


Emo;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0