Neuff Neuff.

Imorse ;
A : Är ditt hår riktigt?
E; Whaat?
A; Asså är det riktigt och du plattar det?
E; Hahah jaa?
A; Jävla slyna..
E; hahha whaat?
A; Jag hatar tjejer med äkta långt hår..
A & E; Hahah xD

Waaah waahhh..
Jag har väääääärldens feber och det är ca 10min kvar på den här lektionen. Är det ens lagligt att gå till skolan när man är sjuk? ^^
Vi håller på med uppgifter som bara kan göras med dator å så sitter jag här och jobbar och bloggar, hahah nöeurd :D

Det här programmet… Dating in the dark eller vad det heter, det är faen illa att människor är så ytliga. Jag såg det igår och den som störde mig mest va killen som dissade en tjej för att hon va ”lite större”. Hon hade väärsta bra personlighet, glaad och pratig men neej han använde hjärnan som killar har i snoppen istället ;o
Tänk om man skulle göra det dom gör, att träffa någon i ett helt mörkt rum och gissa sig fram till hur den man träffar ser ut. Aldrig i livet, jag är ändå blind när det gäller killar. Vem orkar lägga ner så mycket tankar på hur killen ser ut plus att mörkt rum som är litet, njaee ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0