From another heart.

Jag fattar ite varför det ska vara så svårt att hitta ord för hur jävla dåligt allting kan vara. På bara ca 2 månader har det hänt så mkt skit, såå mkt skit så jag faan blir galen. Jag vill verkligen ite lägga ner tid på att må dåligt för det är energikrävande, det vet jag med. Men det tär på mig så sjukt mycket så ite ens jag själv orkar med det. Man ska orka vara bra mot andra, när man själv bara vill typ lägga sig ner och dö.
Jag vet att jag ite är den enda som mår dåligt, jag vet att det finns 29848758536 fler människor som har det så mkt värre än mig själv så man borde ite ens klaga, men hur faan kan det vara möjligt att det känns så jävla ont i hela kroppen?

Jag kommer att sakna gamla tider tills jag dör, för det var den bästa tiden i livet.
Jag kommer aldrig sluta sakna dig (även om jag önskar att jag kunde)


Far away from everything.

 


Kommentarer
Postat av: angelica

du vet att jag finns om du vill prata

2010-03-18 @ 12:53:30
URL: http://amps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0