PERSONLIGT; Alkohol.

Vi börjar med att säga.. Alkohol är nice :D haha och NAEJ´, jag är ingen alkis :)
MEN (!) det är inget måste när man ska festa eller annat. Absolut,verkligen ite. Man kan ha minst lika roligt utan alkohol beroende på vilka man är med. Det finns liksom människor som är huuur roliga som helst att festa med och sen finns det såna här som är minst lika roliga nyktra och bara får jobbig personlighet med alkohol :)
Jag tycker det beror mycket på, vilka man är med.

Min första fylla kommer jag ite glömma för att det spårade så rejält jävla mkt.. Haha, det va iaf 2 år sen på en studentfest, jag och två till hade det skiit kul på den festen för att vi va typ miinst så vi kunde ite fortsätta ut och efterfesta på krogen sen. Alla va ju äldre än oss, så vi roade oss själva när nästan alla drog vidare -.-
Men men, illa :D Det spårade väldigt mkt. Ena blev så packad så hon ramlade nerför trappan när dom skulle på toa, den andra vart så packad så hon ramlade hela jävla tiden, så fort hon försökte gå nånstans eller stå rakt så slog hon i fönster, i dörrarna och jag kunde knappt ståå själv, fick tillochmed hjälp att gå på toa..hahahah det va helt sjukt men dom som va i nyktert tillstånd fick ju sig ett gott jävla skratt iaf x'D
Men under hela den här kvällen så va det ingen tävling om vem som blev fullast och drack mest utan vi drack,snackade,flummade,skrattade och hade kul. Sen att det blev lite mkt, jaa så är det när man ite vet! :) 
 
Många tycker att min första fylla va ganska "sent" jämfört med dagens ungdomar, hahahah :D
Men sanningen är att jag bryr mig ite. Jag har aldrig tänkt så att jag måste dricka för att alla andra gör det, eller för att veta hur det är bara för att alla andra vet det. Saker och ting har jag alltid gjort i min egen takt, det kvittar vad någon säger, jag vet bäst själv.  
Och jag är ite en av dom som dricker för att våga mer, jag gör det för att jag gillar känslan man får i kroppen. Jag gillar att allt känns så bra. Man kan säga att jag gillar att man är långt ifrån verkligheten i kroppen. Haha!

Det jag stör mig mest på när det gäller alkohol är personer som låtsas vara fulla bara för andra är fulla.  Iiiii öööögäågrdgj jag hatar deeeet! Personer som verkligen överdriver sin personlighet och är jääättee "glaada" och jäätteee "spralliga" och bara överdriver! Om man nu ite gillar att dricka eller ite ens vill bli full så ska man stå för det bara. Jag gillar personer som vågar stå för att dom ite dricker utan att skämmas eller falla för grupptryck. Såsom folk gillar att dricka finns det folk som ite gillar att dricka och det är inget fel på det!
Folk som låtsas vara fulla bara för att se hur alla andra blir och prata om det suger lika hårt med. Men dom värsta måste ändå vara dom som tar andras saker på fester, typ mobil, skor, pengar vadsomhelst.. Om man ändå går på en fest för att ha ruulliigt så ska man ju haa det och ite gå runt och göra livet tråkigt för andra som kanske är för fulla för att förstå vad man gör , get a life kanske? -.-

Jag festar ite ofta alls nu, dels för att jag ite får festa runt och göra som jag vill och dels för att man ite alltid har pengar eller ork att göra det heller. Det finns väl andra saker att göra med :)
Rimbo är ite heller rooligaste stället att festa på , har bara vatt på två fester här, varav ena va Patriks och den andra va en fjortisfest som jag va på bara för att min f.d polare skulle träffa en kompis därifrån xD Det blir ganska jobbigt i längden att festa borta med för man måste hålla koll på bussar och festar man t.ex i sthlm så är det kört om man missar sista bussen , haha :)

 






Kommentarer
Postat av: Tarza The One

hahahaha jääävligt jobbigt om man missar sista bussen i sthlm, tro oss, VI VET ;) AHAHAHAH

2010-03-14 @ 18:29:38
URL: http://tarzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0