Jefla penis.

Det är så jävla orättvist, jag är så jävla arg och ledsen hela tiden. Jag är så jävla trött på detta. Jag har inga ord, jag är inte mig själv, jag är någon annan.
Jag vill inte behöva må så här, varför skall detta hända? Detta är inte rättvist. Fan vad jag är arg.
Jag är så arg att jag skulle kunna göra vad som helst. Sluta fråga mig vad det är med mig, varför jag inte är så och så. Fråga mig inte varför jag inte gör så och inte så. Sluta. Sluta påminn mig om denna orättvisa.
Jag förstår ingenting, detta är så jävla orättvist.
Om du inte har något positivt att säga till mig så säg inget, säg inte ett ord. Jag är så arg, så arg. Det syns inte alltid, men jag är det. Jävla fan, varför? varför? varför? varför? varför? varför? varför? Varför denna jävla orättvisa? Hon förtjänar inte det, hon förtjänar det allra bästa än människa kan få. Jag är så jävla arg.
Livet är så jävla orättvist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0