Gud mörgön!

Nu har jag faktiskt hunnit kollat en program om skönhet runtom i världen, hur man ser det i olika länder. Det sorgligaste va att i Kina börjar man se det som här i Sverige, att man ska vara smaaal och perfekt och ha låångt platt hår. A l l v a r l i g t? Jag tycker att tjejer tänker för mkt. Tjejer lägger för stor tyngd på sitt utseende och vikten och hit och dit istället för att vara nöjd med det man fick bara.

Jag borde vara påväg till skolan men eftersom vi har eget arbete på psykologin så passar det med en sovmorgon :)
Idag ska nog hela min klass arbeta som faan med förberedelser och annat inför slutet av veckan, jag är ite taggad nånstans :D


Jag är oxå väldigt "sur" på en viss person som skulle varit med på de här "lediga dagarna" för att fixa klart en liten grej vi har kvar. Men icke.
Eller sur och sur, jag börjar bli irriterad på att den personen skiter i vilket och det går ut över mig med. Sammarbete verkar betyda en helt annan sak för den personen..
Det känns som jag börjar vänja mig vid såna här personer.


                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0