H a t a livet just nu.

Allå alla barn! :D
Hoppas livet smakar bra för det gör verkligen ite det för mig, Haha!
Jag hade glömt vad tårar vad för nåt (kändes det som) , man måste ju vara så stark hela tiden men den senaste veckan har jag mått skit i princip varje dag utan sömn och har ite ätit mkt eller tänkt rätt en enda gång..

Igår så hade vi vernissage (stavning?) och Penis va så gullig så hon hängde med :)
Idag var jag tvungen att "vakta" med Emelie, vi har ju fuckin' vaktschema och alla måste "vakta" i 2 timmar olika tider. Sjuuuukkt tråååkiigt och seeegt, jag vet ite hur många glas kaffe personerna som va där drack..hahah snaaark!
Jag skulle egentligen ha slutat nu, men jag har omprov 14.30 så mm tjeenaa, måste vara kvar och hinner ite med spanskan :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0