Tänker tillbaka..

2000 - Det första jag ser när jag blundar och tänker på det här året är flera guldiga pappersgrejer som va gjorda av typ nåt hårt. Jag minns att jag och Anette köpte massa såna. Jag minns titanic filmen för att vi alltid brukade kolla på den. Jag minns att det bara va kort tid innan hon skulle flyttas till en annan familj pga familjeproblem. Jag minns mest saker som har med Anette att göra.
2001 - Jag minns att Anette vart flyttad ungefär vid den här tiden. Jag kommer ihåg exakta känslan, klumpen i halsen och tårarna som blev till då. Vi visste ju att vi aldrig skulle ses igen och det är ganska tungt att veta när man är 9 år och med andra ord har växt upp tsm. Det skulle aldrig bli samma sak igen. Jag blir fortfarande tårögd när jag tänker på det eller kolla på Titanic filmen, haha xD
2002 - Jag har faktiskt absolut noll minne av det här året. Jag gick typ i 4:an eller nåt och ja, när jag tänker på skolan då så blir det mest konstiga minnen av knasiga lärare och den knasiga klassen jag gick i.
2003 - HAHA! När jag va 11 år så fick jag min första mens och jag minns fortfarande exakt hur det gick till...Hahah! Jag och en tjej i min klass, vi kan kalla henne S, vi var ganska tajta (vi hatar varanda nu) och jag kände mig jätte.. jag vet ite..Det kände knasigt att få mens så tidigt, ingen annan i klassen hade det så jag berättade det för min kära (haha) vän S först och det visade sig att hon oxå hade fått det! Dagen efter?! hahaha!
Vi gick tsm till de andra tjejerna och berättade óch då vare en av dem som frågade "Då är ni kvinnor nu?" HAHAH! ^^
Jag minns oxå att alla tjejerna i klassen va ganska bra kompisar. Jag umgicks mkt med Sara.K och Sara.F.
Jag minns att killarna i klassen alltid gjorde "snyggast-i-klassen" listor och jag alltid låg 3:a efter Sarorna, haha xD
Jag minns min "första pojkvän", Dennis, jag minns massor av saker vi har gjort och hur bra vänner vi va hela tiden. Jag kommer ihåg alla gånger vi alla va hemma hos honom x) Jag minns oxå min andra "pojkvän" Pontus som va jätte blyyyg..haha :D
Jag minns att jag trivdes detta år ^^
2004 - Det första jag tänker på här är Boda Borg. Vi åkte dit på klassresa med Lisa, som jag umgicks mkt med på den tiden. Boda Borg va skit kul och alla busade massa. Några kastade ägg på bilarna som åkte förbi från balkongen och andra, som jag och en hel del till, rymde ut på nätterna, haha.
Jag minns att det tog slut med en pojkvän vid namnet Christoffer det här året..hahah xD Jag minns att Dennis va kär i mig och försökte på alla sätt att få mig att fatta det. Jag minns speciellt en gång när jag frågade vem han tyckte va speciell i klassen och jag gick igenom allas namn och han sa nej till alla sen sa han "Tänk om jag tycker du är det?" och jag tappade min kära haka på marken..Hahha.. Vi brukade gå hem samma väg och snacka massor om allt på vägen hem varje dag men ju mer tiden gick så försökte jag undvika det. Jag orkade ite att han hade känslor för mig. Det förstörde våran vänskap lite. Jag har aldrig varit särskilt intresserad av känslor, förhållanden och sånt. Det va oxå en viss Adam som va kär i mig.. Hahah jag minns allting så exakt xD
Jag minns att det va det här året syster pulla sa att hon tyckte att jag skulle kolla min rygg hos läkaren för att jag hade mer grader än vanligt. Jag gick dit flera gånger och dem visste aldrig va det va för fel förrän 10000 ggr efter, det var skolios.
2005 - Jag minns ite exakt men jag minns fotboll från detta år och året efter. Jag minns ite exakt när jag började eller när jag slutade men jag minns att jag va tvungen att sluta efter jag hade fått min korsett.
Jag minns Hjalmars sista år i klassen innan han började i Långsjö. Fy faen vad jag har minnen av våran tid, Hjalmar+Dennis.S+Emily..hahaha!
Jag minns speciellt en gång när vi hade en kristen kvinna som vikarie för klassen.. OMG vi dog nästan av henne, helt efterbliven kvinna ^^ En gång jagade hon runt Hjalmar typ en hel lektion för att han ite ville lyssna xD Hon sa alltid att vi inte skulle skylla på "gud" när vi sa "herregud" HAHAH!
Jag minns oxå mycket som har med Lusia att göra, vi umgick mycket.
När jag tänker på henne så minns jag en gång för många år sen när hennes mamma hälsade på oss (dem flyttade först till Norrtälje och sen till Sthlm) och vi hade ite träffats på jätte länge, så hennes mamma frågade mig om jag ville hänga med och överraska Luisa i Norrtälje. När Luisa såg mig vid dörren först efter 5 min för att hon höll på med annat så blev hon först jätte chockad och sen tårögd och kramade om mig och började gråta. Det kommer jag aldrig glömma :)
Jag minns banan<33 Jag minns TarEmJa, jag minns burken, jag minns det polska kärringen när vi spelade fotboll, jag minns tidningarna, jag minns A l l t.

2006 - Det starkaste minnet är.. Att jag träffade min barndomsvän Camila <33 Jag minns ite när hon flyttade från Rimbo till ett ställe ite så långt från Jönköping men jag minns att det ite var kul :)
Jag va tsm med Jhonny men det tog slut efter ett tag och det var bara början av allt som skulle förändras utan att jag visste om det då.

2007 - Året började med att jag kände mig lite konstig med det där med Jhonny men det va bara i några dagar, som sagt så va jag aldrig jätte intresserad av sånt där med killar.
Sommaren -07 lärade jag känna en person som kom att bli en bra "kompis" för mig. Jag vet ite hur jag ska förklara det för jag vill ite skriva ut hela historien här, den är ganska hemlig :D Men jaa.. Han är som han är..:)
Jag minns att jag och Jhonny försökte igen nånstans i slutet på 2007 början på 2008 men det gick ite heller och jag gjorde slut.
Jag började 1:an på gymnasiet och började umgås med Ida och Cissi i min klass men Cissi hoppade av innan julen. Jag  minns att jag blev tsm med Linus oxå som fyller år samma dag som jag xD
Depressionen blev djupare detta år.

2008 - I mitten av detta året så förlorade jag den bästa vännen jag någonsin haft i hela mitt liv. Jag förlorade min barndom och alla mina barndomsvänner på sätt och vis.
Jag var tsm med K och blev ganska kär för första gången på länge men jag fick mitt hjärta krossat.
Min första fylla , hahaha piiinsam fylla xD Det börja oxå gå åt helvete med skolan & jag började umgås mkt med Viola. Lärde känna Selin lite med tiden och även Kinga sen.. haha ^^
2009 - Mycket s o r g & mycket K ä r l ek detta år :)
2010 - I'm working on it :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0