Hello world.

Det börjar kännas jävligt stressigt med nästa vecka. Vi ska ha utsällning onsdag, torsdag och fredag, jag ska oxå göra ett stort prov på torsdag och borde egentligen göra ett till i en kurs jag ligger lite efter i men jag vet ite om jag har tiden till det plus en feet hemtenta om Judendomen måste lämnas in, man ska nästan försöka lösa konflikten med Israel känns det som, massa bildsaker måste oxå bli klara... Gaaaaaaaaaaaaaaah, det känns som man måste göra 47 saker samtidigt och det saknas tiiid. Varför ska allting handla om tid? Man måste ha tid till dit och hit, och här och där. S U C K.





Den är fin. :)


Men men , nu ska jag fortsätta med självmord för hjärnan.
Sleep tight :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0