E & J <3

Snart är det dags att skriva det sista i min redovisning, typ källor och så. Jag orkar inte! Det är så hiimlaaa tråååkiigt :D Men iaf, mitt kära cpbarn Juhänna va här ett tag och vi pratade massor och massor och massor om allt. Det känns helt sjukt att hon har blivit fett "vuxen". Hon har skaffat jobb, egen lägenhet i sthlm, lagar mat varje dag. Ansvar står på hennes panna just nu och hon är fett duktig som klara det ♥
Även om det känns som det va typ nyss hon va liten liten som jag (haha) så är jag grymt glad att allting går så bra för henne :)

Jag låter som en stolt mamma som grinar när sin unge har flyttat hemifrån..Hahaha! Men jag blir så glad när det går bra för härliga personer som Juhänna :') <3


Jag kommer alltid tro på dig och att ditt hjärta kommer att
leda dig genom de finaste vägarna i livet 




Kommentarer
Postat av: Marre Diaz S.

Svar:)

fan va awsome att se ut som eva :-)



kraam!

2010-11-08 @ 09:23:04
URL: http://diiiiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0