En ny lösning?

   


  +   



Jag lider ju av lock-buske och nu när jag klippte av en del (för MYCKET) hår med tanken att ta hand om håret så det är flashigt när (OM) det blir långt men man vill ju alltid ha det man inte fick och jag fick inte platt hår, därför plattar jag det ibland. Jag vill inte göra det lika mycket nu, vill ha fiiiint hår! Därför mina kära barn så har jag hittat en ny lösning till mitt hårdilemma, WOW.
Tillsammans med Tresemmé hårmousse (stavning?) och mössan jag fick av bebis så ska jag undvika att platta håret och bara leva med att jag fick en jävla skog i huvet och inte blev slickad av en kossa i håret och fick platt hår. Jag får väl ha mössa och bara leva med det som sagt. Livet är orättvist.

Haha, knasit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0