.



Snart är det christmas time!
Jag börjar känna lite sådär ångest, julklappar är då inte lätt att köpa. Vare sig man har känt någon länge, hela livet eller bara en kort tid så är det skit svårt. Iaf för mig :o
Vi ska inte heller fira julafton hemma utan i Malmö/Oxie, dt kommer bli knas :D


Jag är så trött och jag vet inte varför, det bara kommer helt plötsligt varje dag. Siick..
Imorgon kommer iaf pengar och då jävlar ska jag sola och köpa vantar..Hahaha.
Och på fredag ska bebis få smaka på mina kärleksmums som jag har bakat :D

C h i l l.


Kommentarer
Postat av: Marjorie Diaz S.

Svar:)

jaha :O ofta? Vi va oxå 5 men mina två bröder har flyttat så nu är vi 3 som åker :) rätt skönt xD



kraam!

2010-11-24 @ 22:15:27
URL: http://diiiiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0