Okej, ska jag vara helt ärlig?


* Mitt skelett är äldre än min kropp. Slutade växa tidigt och fick veta det i början av skoliostiden ^^

*
Jag  HATAR!!!! när man leker språkpolis och rättar eller påpekar vad man säger fel eller hur "det ska" låta eller stavas. S t i c k!

* Jag vill flytta utomlands :)

* Jag tycker det är fett tråkigt att gå på toa och göra nr 2!

* Mina ögon är inte bara bajsbruna utan de har ett flashigt mörkt blått sträck runt det bruna :D

* Jag älskar Bob Marley ♥

* Om jag kunde så skulle jag hjälpa alla som mår dåligt eller har det svårt att få det bättre :)

* Jag råkade klippa en bit av mina ögonfransar förut när jag va dummare än idag :D hahah

* Bara för att jag inte litar på någon så betyder inte det att jag inte märker vilka som bryr sig och vilka som skiter i vilket.  :)

* Jag tycker det är fett kul när man överdriver sitt språk och pratar ghetto aktigt.. Speciellt blattar!  xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0