Skit på dej.

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! Jag är sååå fuckin jävla förbannad och ledsen!!!!!!!!!!!!!!!!! Varför, kan någon svara, VARFÖR finns det så jääävla puckade människor som njuter av att trycka ner sin omgivning bara för att de själva mår dåligt?! VARFÖR kan folk inte bara vara glada för andras skull utan att försöka förstöra, lägga sig i allt och säga massa skit och göra allt som går för att ingen ska känna lycka om dem inte gör det?!
Vem faan bryr sig om vad du säger? Vem faan är du att uttala diig ? DU är inte ett barn, du är inte 15 år och ska bråka hela tiden och vara offret. DU ÄR VUXEN! Du ska VETA RÄTT OCH FEL, du ska kunna STÅ för det du säger också om du vill snacka om vad andra säger mot/om dig! Det kan inte alltid vara synd om dig, orden du säger räknas oxå, orden du säger gör oxå ont!
Om man vill vara en jävla fitta och ge skit till andra så ska man faan kunna ta skit tillbaka också utan att börja skydda sig själv och sänka sig till den nivå där det är så hiimlaa syyynd.
S h i e t!

Jag kan forfarande inte fatta att det finns så sjukt många människor som är såå jävla psykade i huvet och lever här på jorden. Går på samma vägar som jag, andas samma luft som jag, det är faan helt sjukt! Det borde vara olagligt för felknullade människor att ens fööddas.. ahh.. Jag brukar inte bli allvarligt sur lätt och det va längesen jag blev skitförbannad, men idag FYFAN. Vissa människor förtjänar att sättas i en bur och bara bli lämnade i en jävla skoog full med gorillor som kastar bananer på dem..

Hur långt kommer du att komma i livet genom att hela tiden lägga skulden på andra? Vart kommer du komma? Du kommer stå på samma fuckin plats heela ditt liv, det spelar ingen roll om det är 2010 eller 2030, du kommer vara samma idiot hela ditt liv. Vet du varför ? Jo för att du gör inget själv för ditt patetiska liv, du bara skyddar dig med att trycka ner andra. Det är typ ditt liv. BRA LIV IDIOT!

Tänk om högre makter kunde utrota alla psykade människor, det skulle göra världen en tjänst!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0