Söndag är ångest.

TILLBAKA TILL VERKLIGHETEN...snaaark...jag vill inte...bläää.
Så.
Söndag idag då, vilket innebär att det är skola imorgon, (inte) härligt :) Helgen har spenderats med bebis och vi har ovanligtvis bara chillat och haft det mysigt med film,skratt och tjockisheter (somvanligt). Det skulle verkligen inte förvåna mig om jag om några år rullar till jobbet, om jag nu har något, istället för att ta bussen, hahaha äkta fettis är jag och kommer inte sluta vara :D Och han va fett sööt, jag har alltid velat ha en mimmi eller hur hon stavas sedan jag var liten men jag fick den aldrig och vad gör han? Ger miig en liten mimmi nyckelring :D åwwhh! Nu sitter den på min bruna bjönborg wäska istället, flash :)

Jag har inte checkat nya schemat så jag får väl göra det snart och se hur nästa vecka kommer att se ut. Det känns som allt kommer att krocka, under 2:a perioden så brukar allting börja flyta på och eftersom jag går ett extra år så kan inget flyta på för lektioner krockar! Älskart -.-  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0