PERSONLIGT; Självförtroende.

Det är tråkigt att sååååå många tjejer har sååå dåligt självförtroende och beter sig som de inte är värda något.
En gång i tiden hade jag skit dåligt självförtroende.

Jag minns det som det va igår. Vissa dagar kunde jag bara sitta och gråta för att jag hatade mitt utseende för mkt. Mycket handlade om att jag va i den åldern då man börjar tänka i de banorna och även att mitt psyke va rätt dåligt då men ändå, jag fattar inte att jag kunde spilla tid på det. Att tjejer överhuvudtaget kan det.
Jag menar, vad är perfekt? Vem är perfekt? När perfekt har så många betydelser beroende på vem man frågar. Alla tycker olika saker är perfekta och bra, så varför finns ens det ordet? Ingen är perfekt. Alla är bra på sitt sätt och det finns så många saker att gilla.

Även fast jag aldrig haft sådär jätte allvarliga problem med min vikt, kanske inte accepterade min kropp ett tag men slutade inte äta eller något i den stilen för det, så finns det andra saker jag inte gillar men har börjat acceptera. Som tex


- Mina tänder
.
Denna bild måste vara bland de få som finns där jag ler med hela munnen så tänderna syns. Jag gillar inte mina framtänder just för storleken. Påminner om kanintänder. Det är inget jag orkar gå runt att tänka på mycket som förut, men det skulle inte skada om inte hela jordklotet fick plats på dem asså.. Haha ^^ 


- Mina bröst.
Jag älskar brööst! Hahaha hur faen lät det där då.. haha nej men jag tycker det är fett snyggt när man har stora bröst. Inte sådär stora så att alla råglor men lagom stora. Så dem syns iaf. Vilket jag inte har. Waww wawwp :D

- Håret.
Låångt hår är fiinaste som finns! Mitt hår växer jätte sakta och blir slitet lätt därför är vi inte så bra vänner, jag och håret men jag försöker bättra det.
Jag skulle nästan offra en nagel för långt hår. Hahahah :D




 ( ( Men jag har ju som sagt mognat till nu och you have to take the good with the bad and smile with the sad och det finns saker jag gillar med ) )



- Ögonen.
Ibland ser mina ögon riktigt flashiga ut & jag gillar't. :)




- Mina händer.
Jag har små små bebis händer som är fett mjuka och gulliga..hahaha, bara för det ser gulligt ut så gillar jag :)






Att jag är så tjock av mig att jag älskar ätbara halsband.
Behöver jag ens säga nåt? hahah :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0