.

Jag vet inte om det är årstiden, om det är saker som händer för mig eller om jag är sjuk men jag känner mig så sjukt seg och trött hela tiden. Inte bara i kroppen, i hjärnan med.
Fett tråkigt att bebis har åkt hem nu..vad finns att se fram emot då, skolan eller? haha xD Jag vet inte om jag drar dit imorgon för jag har ont i halsen, snorar, feber, det börjar igen -.-


Jag ska köpa mig en egen julklapp och bli glad fifaen, vädret gör mig gaalen. Kallhet!!
Nelly är inte en av mina favoriter, gillar inte kläderna speciellt mycket där men den här klänningen ska bli min så snart som möjligt. Vi är som gjorda för varandra.. hahaha :D


Kärlek till klänningen tack. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0