Torsdag.

Jag känner mig fett duktig nu! Har ansträngt mig som faaaaan i ca 1 timme med att skriva ett PM till svenska redovisningen som vi ska ha nästa vecka. Jag hoppas bara att jag gjorde rätt när jag skickade det till surkärringen vi har, fattar faktiskt ingenting av fronter. Varför göör puckade roden sånna trams och inte bara håller sig till outlook som alla fattar fifan? hahaha :)
Årets ämne på nationella i svenska B måste va det tröökigaste hitills, språkets makt och möjligheter. Jag hinner somna innna jag ens har läst klart den meningen..zzzZzz!

guuhh.. Va trååkigt med skuulaan!! :D


Imorgon ska jag förhoppningsvis till en kretivitet persons drömland - hahaha ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0