Jag tycker,

Jag har testat lite produkter och tänkte dela med mig lite av vad jag tycker om dem :)

Håret blir ganska lent och skönt men det fanns en liten nackdel med denna och det är att jag dagen efter har fått som typ vita prickar på topparna av mitt hår ;s :o


Bra men ändå inte bra.


av 5 hamburgare.

 

 

 

Den här är fett bra! Man får lagom mjukt hår och håret känns fräscht och rent. Jag brukar alltid ha balsam efter att ha haft det här i håret och tvättat ur det. Dessutom luktar den inte röv som saker med olivgrejser brukar göra och det är ett FETT PLUS. Jag hatar när saker luktar äckligt :)

Värd att köpas om man vill ha lagom fint hårt. Inte överdrivet glansit eller med överdrivet många ämnen och grejer i, vilket är najs.

 

 

av 5 hamburgare.

 

 

I stort sett är det här "kitet" bra om man vill få naglarna att bli längre.
Nagelbanskrämen vet jag inte om den funkar för jag tycker inte det är nåt man kan se, men det kanske den gör xD
Nagel- & nagelbandsrengöringen gör faktiskt så att naglarna ser lite fräschare ut ^^
Myrroljan funkar verkligen för att få naglarna längre. Jag trodde inte på det först, men den ger resultat. Det dåliga med den är att den inte funkar för att få naglarna hårdare. Inte för mig iaf ;o
Resten av sakerna är bra att ha om man vill hålla sina naglar fina :)

 

 

av 5 hamburgare.

 

 

 

 

Först har vi sprejen som ska skydda när man plattar håret,lockar osv.. DEN LUKTAR SKIT GOTT! Det känns inte kladdigt eller skabbigt eller blött eller något som vissa såna typer av produkter gör och den funkar skit bra! Håret ser jätte fint ut och inte alls lika slitet, om man nu har slitet hår som jag.

Sen har vi schampoo och conditioner, schampoo:n är helt okej, jag hade högre förväntningar på den (haha) men den funkar. Conditioner:n (eller nåt) är skiit braa oxå! Det gör håret jääätteee lent! Love it!
Jag ska testa massa annat av TRESemmé senare i månaden, typ hårmousse,hårspray och annat :D

Sammanlagt får TRESemmé produkterna:

 


av 5 hamburgare.

 

 

 

Nu blev jag hungrig av alla hamburgare så jag ska gå och äta nåt! Hahaha!
Vi ses :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0