-

 

Ibland får jag såna här rit-ryck och minns varför jag en gång i tiden ville gå estet haha xD

När man har fett mkt att tänka på (som jag har idag) så äre så skönt att bara rita vadsomhelst och flytta bort till ens fantasi, nu är inte den där bilden från min fantasi men ändå.
Anime är inte riktigt min grej men jag testade att göra en bild jag hittade på google, blev inte så fint men jag ville testa bara :D Det är så grymt när man kan rita skit snyggt som typ Selin, jag är fett avis på dem som verkligen har talang ;o


Jag kommer ihåg när jag
hade kroki med min förra klass. Det va sjukt kul! Bara rita kroppar snabbt utan att tänka. Innerst inne har jag nog kanske ändå en estet själ. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0