2 september 2010.

Idag är ingen vanlig dag för idag fyller min kära och älskade syster 14 år! :)

Många gånger fattar jag faen inte varför du reagerar som du gör, jag förstår mig inte på dig men trots det så är jag fortfarande jävligt glad att just du blev min lillsyster och som jag alltid har sagt så kunde jag inte fått bättre syster, vad som än händer och har hänt.
Vårat syskonband är annorlunda till skillnad mot många andra, vi driver med varandra, om varandra, till varandra utan att ta åt sig, vi bråkar inte ofta, vi pratar om a l l t mellan himmel och jord och inget är för litet eller för stort att prata om.
Du har funnits där för mig när jag som mest behövt det och jag försöker göra desamma för dig. Jag kommer aldrig lämna dig åt sidan, du kommer alltid betyda mycket för mig och jag kommer alltid finnas för dig. Hela livet ut, glöm aldrig det.

GRATTIS ÄLSKLING <3


Inga ord i världen kan beskriva hur mycket jag älskar dig Denise pruttis .
Diiiazpower tills vi dör förhelveta ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0