Onsdag.

Jag fick hem ett papper från försäkringskassan idag och där stod det att jag har lite pengar på banken som väntar på mig (inte riktigt dem orden men) så imorgon och på fredag när jag ska till sthlm eller Kista så lär det vara synd om plånisen :D
Anywaaayy.. Idag vare skit tråkigt i skolan , vi hade akupunkturAlternativ medicin lektion och det va en kvinna som sa bla bla bla och jag somnade nästan.. inte för att det va tråkigt utan för att jag va fett trött. Jag fattar inte, jag sover som jag ska, går och lägger mig typ innan bolibompa börjar, ändå vaknar jag jätte trött? ;s

Just nu sitter jag bara och kollar på Idol.
Det är lite kul att Minnah (stavning?) från Hallstavik som har gått vidare i Idol gick 3:an på estet/musik när jag gick i 1:an , då va hon brunhåårig. Undra va som hände.. Hon är ju ljus nu? :o :)
Men men, nu måste jag gå och diska mitt ansikte..
P u s s :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0