Smaken är som baken!





Fett grym stil
. Tänk om man själv kunde ha massor av tatueringar och någon flashig färg på håret utan att se helt fucktup ut. Jag har alltid beundrat tjejor som har en annorlunda stil och inte ser så tråkiga och alldagliga ut. PLust att jag älskar piercingar och tatueringar very mycket, höhöh 0.o
Medans andra tittar och tänker dumheter och använder sig av sina fördomar och åsikter så tittar jag och älskar't! :) Vissa människor har verkligen mkt tur och passar fett bra i sån här typ av stil, jag är nog inte en av dem tyvärr ;o suuck..
Jag tycker inte att det är överdrivet eller ngt konstigt nånstans.

Jag tycker inte det är kul att fjortisar och tjejor som klär sig som alla andra alltid ska komma och våldta kläder och annat i affärer som kanske inte alla handlar i men börjar göra det sen när alla gör det.
Som tex converse skor, jag har haft mina rosa sen jag gick typ i 7:an, då dem inte alls va "inne" och alla skulle inte ha sådana skor bara för att det är "modet". Nu ser man svarta, vita, gröna, röda converse på varannan fjortis man ser ute på stan.
T R A G I S K T! ;o Varför kan folk inte bara ha sin egna stil istället för att ha som alla andra? DET ÄR SÅ TRÅKIGT NÄR ALLA SER EXAKT LIKADANA UT. Och alternativa emo/rock fjortisar är lika tragiska för den delen.
Jag hatar när man försöker för mkt, vilken stil man än väljer att ha, och blir för överdriven eller för mkt som alla andra. Det handlar egentligen om att hitta sin egen stil och gå efter det man själv tycker är fint och sitter bekvämt och bra. Utan att tänka att det är nåt man måste köpa för att alla har det.

Om jag ska beskriva min egna klädstil, så kan jag väl börja med att stilen har inget namn. Det är ingen specifik stil så att man kan sätta mig i ett fack och säga "det här är hennes stil". Utan vissa dagar har jag skiit tråkiga kläder med tråkiga grå,svart,vit färger. Så tråkigt så man somnar av att titta på mig. Andra dagar har jag så sjukt mkt färger så man undrar om jag kanske inte har tagit nåt direkt efter frukosten eller kanske tom blitt galen på vägen till skolan.. Hahah!
Men jag älskar färger väldigt mycket. Och inte tråkiga färger, utan mer färger som är starka. Som lila, rosa, röd, blå osv.
På t-shirtar gillar jag söta,konstiga,knäppa och roliga tryck. En t-shirt som bara är helt grå säger mig ingenting och är väl kanske inte direkt jag.
Jag har ingen speciell typ av stil att gå efter,krav på kläder,märke eller affär som jag alltid måste gå till. Utan jag kollar olika, testar olika och gifter mig inte med en affär så jag måste gå dit varje gång.
Det är ganska skönt att vara så, man kan testa allt och se vad man kommer fram till utan att vara full med fördomar eller för mkt åsikter om vissa affärer,kläder,stil osv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0