.

Hej alla barn! :D

Imorgon har jag INGEN lektion, sköööönt! Eller nej, måste åka in ändå.. xD
Jag glömde berätta att bion inte blev av förra veckan för både jag och alex hade för mkt att plugga.. Men imorgon äre meningen att vi ska dra te sthlm och kolla Meet the parents: Little fockers , men vi får se hur det blir :)
Idag fick jag också besked om att blogga för "varenda unge", UNICEF. Bästa! Ingen kan gör allt, men alla kan göra något ♥

Nu ligger jag ba här, har lite feber o snackar med Selin på fb... Hon pratar om alla disney figurer som liknar mig, det ju nästan ruuuliigt -.-


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

gillar du min blogg sötnos ? ;);) KrAmSiSaR <3

2011-02-02 @ 15:33:06
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Katja

JAG ÄLSKAR LITTLE FOCKERS JAG MÅSTE FAN SE DEN:) har ni sett den än?

2011-02-03 @ 22:42:44
URL: http://katthestranger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0