.

Allå, jag lever fortfarande :D
Det känns som det va ett tag sen jag hade no-life vid bloggen, haha.
Nästa vecka äre sportlov för oss som fortfarande går i skolan för att vi går ett 4:e år..höhö.. Jag ska va hos Pelvis hela veckan o eftersom han jobbar så blire nog en hel del skolarbeten o projektarbete på förmiddagarna hela veckan. Ruligt !

Jag glömde visa det gulliga jag fick på alla jävla hjärtans dag. Haha JA JAG HATAR DEN DAGEN! Den är så töntig! Man behöver ingen speciell dag för att visa att man uppskattar den man älskar, har alltid tyckt så , kommer alltid tycka så :)

Pelvis hade köpte en jätte söt påse-grej (orka fota den) och i den låg den maassaa godsaker som jag älskar :D:D:D sen ett sött kort med en del text där han skrev massa bla bla kärlek bla bla, :D hahah :D och så fick jag ett flashigt halsband med ett hjärta på :)
Min present till pelvis blev en bajskorv formad till ett hjärta med strössel på..hahahah. Nej men, jag suger på presenter. Speciellt söta presenter. Vi behöver inte prata om min present. Haha :D









Jag e ganska stressad nu. Behöver få tag på massa saker.
BLAH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0