.

Jag HATAR tisdag. Vet inte varför. Tisdagar är ganska dryga dagar. Låånga lektioner. Trååkiga lektioner.
Det värsta av allt är att jag har EN lektion imorgon (onsdag) och måste GÅ UPP TIDIGT endast för den.. Filmkunskap oxå. Ruligt värre..
Egentligen borde jag SOVA nu men det gör jag inte. Istället sitter jag här på bloggen,smsar och orkar inte tänka på att jag ska upp tidigt imårn.

Medans jag sitter här och mensar kan jag passa på att lägga ut en bild på min kära Juhänna som jag borde träffa snart< 3 Av alla människor i denna falska värld så är hon faktiskt den enda (förutom pelvis då haha) jag kan lita på, som verkligen bryr sig, som vill mitt bästa och hjälper mig när dt behövs.
Hon gör annat än att klaga på mig, skratta åt mina fel, se ner på mig för jag e som jag e osv. Hon gillar mig för exakt den personen jag e, med brister.

Riktigt Fin Person
:)


SHÄRLEK! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0