´Syskon duvet.

Jag fattar inte vad som hände igår natt.. Min syster och jag låg i sängen och prata. Och prata. Och det tog aldrig slut. Vi pratade till 4 på morgonen om olika saker.
Det kändes precis som när hon va yngre och alltid ville leka och prata med mig (vilket har förändrats nu) och jag alltid tog hand om henne :)

Jag vet inte om jag bryr mig för mycket eller nåt, men av folk jag känner som har syskon så är det nästan ingen som värdesätter sina syskon på samma sätt som jag gör.
Jag är jävligt glad för mina syskon. Visst kan dem vara jobbiga ibland men ändå finns det inget bättre!
Vad som än händer så fínns syskon alltid där, iallafall mina.

Min bror Nikolas, som bara är 8 år och hatar skolan redan. Han pratar om att han vill vara yngre för det va lättare och bättre då..hahahah :D Han e för jävla skön unge! Alltid glad, social och överdriven ibland..haha :D Det finns nog ingen som har lika mycket tålamod som jag har med honom för han behöver uppmärksamhet.
När han va liten va det ofta jag som fick leka med han, byta blöja och hela mammajobbet xD Det första ordet han sa va "Eme" som jag kallas här hemma :)
Varje gång jag ser att han blir glad, uppnår något eller lär sig något nytt så blir jag skit glad. Det värmer i mitt hjärta när han blir stolt över sig själv. ♥




Min syster Denise som är 14 och ibland beter sig som hon e -10. Hahahah :p
Om det är någon som har glädje i kroppen så är det hon. Så har det varit ända sedan hon va liten. Hon e oftast glad :D
Jag kommer aldrig glömma den dagen hon föddes, det va det bästa dagen i mitt liv. Jag kommer ihåg hur glad jag va, förväntansfull och bara längta efter att få leka med henne och lära henne massor av saker.
Utan Denise skulle inget vara samma sak, Jag skulle aldrig orka mig igenom ett liv utan henne.
Min kära finaste älskade syster  ♥




Bara en glimt i dina ögon..
Kan krossa min sorg..
Bara ett leende på dina läppar..
Kan fylla den med glädje..
Bara om du är beredd att kämpa..
Ska jag hjälpa dig..
Bara en kram av dig..
Värmer mitt hjärta..
Bara att se att du har det bra..
Kan göra mig stark..
Bara vårat blod..
Kan göra oss till syskon..
Bara döden..
Kan skilja oss åt..



Jag lovar.
Tills vi dör
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0