I'm not alive.

Allåååå :)
Fett seg med uppdatering och sånt men jag har fullt upp med skolan och har varit sjuk i snart en v e c k a nu.
Jag måste skryta lite här om mitt kära barn Juhänna, som är en väääldigt duktig handbollsspelare, hon har varit i Österrike och spelat UVM i handboll. Sen i Juli ska hon det i sydkorea :D fett coool den där Juhänna :D

Anyways, idag va jag hos läkaren muhammed abdullis eller whats his face, och han är sämst :D Jag lovar att man går dit och bara slösar pengar. Han sa exakt allt jag redan visste om och att jag har något i kroppen som är högt som "verkar" vara ett virus eller nåt, typ en "förkylning på gång" sa han. Hahaha, jag har haft fett hög feber 3 dagar i streck och ite kunnat andas ordenligt, dessutom haft fetaste hostan och ite kunnat gå på toa.
När min syster hade någon typ av varbildning runt ögat som blev skiit stort som en bulle så hon ite kunde se ordenligt så sa han ba "sök på internet om det" HAHAHAH. Asså han funkar som toapapper :)

Men men, nu ska jag dra och kolla efter nåt åt mamma. Det är ju ändå mors-dag på söndag :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0