Same shit, different days.



God mörgon :D Klockan är just nu ngt över 8, väcktes av när picko och dom skulle åka till stöckhölm , så nu ligger här och tänker på att jag måste köpa nya skor. JAG VILL HA CONVERSE :D <3 Dom är finaste ju! :) Rosa ska dom va oxå. Mina gamla converse är helt ruttna nu , de ser ut som om man har tagit lite färg från en gris och stänk över de på skorna. Blää! Jag vill ha  nya. fina fräscha skor :D erkänn att dom på bilden är lite söta?  Ite för de är sånna jag vill ha men iaf :D
Idag ska jag till norrtälje & slösa lite pengar. Det är ju rea ÖVERALLT så why not? Jag kanske stöter på Adelina, hon är ju alltid på besök när de är rea. hahahaha :D

HEJ HOPP , HÄSTSNOPP ! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0