Ursäkta emo inlägget men alla har sina dagar..

Jag orkar ite vara stark för andras skull. Jag orkar ite vara ensam. Jag orkar ite förlora mer. Jag orkar ite gråta mer.
Om någon bara visste hur dåligt jag mår, hur mycket jag gråter när ingen är där. Ingen ser det, alla är fullt upptagna med sina egna liv. Vissa dagar frågar jag mig själv varför jag ska gå upp? Varför jag ska orka? Varför kan jag ite bara få vara lycklig som jag var förut?

Det finns ingen som tar sig tiden att verkligen fråga hur jag mår på riktigt. Jag har förlorat dom 2 personerna i mitt liv som var så mot mig.

Jag vet att livet inte är lätt, alla har det svårt på sitt sätt..Jag vet ju att jag inte är den enda som mår dåligt just nu, och jag hatar att tycka synd om mig själv och gnälla som jag gör nu men... ingen vet hur faen det känns med allt det här..jag orkar ite stå ut mer.

Inga ord räcker till, inga ord kan beskriva.
Min ork är slut nu..
Jag skiter i allt.

JAG ORKAR ITE MER!
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ge inte upp, sötnos.

Du vet att jag finns här.

Vi pratar inte så mycket längre, men du kan alltid höra av dig till mig, det vet du om.

<3 <3

/Din Angelica

2009-04-08 @ 14:22:57
URL: http://blondiecake.blogg.se/
Postat av: katja

Emelie du vet att vi inte har haft världens bästa kontakt, men nu när vi har kontakt igen så måste du veta att jag finns här för dig vad som än händer, vill du prata mitt i natten så är det bara att ringa!!<33

2009-04-09 @ 19:36:21
URL: http://apans.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0