Now I walk alone.

Nu är det ite alls långt kvar tills skolan börjar & det känns ganska drygt (inget man direkt vill hoppa upp och dansa för ) >< på torsdag. TORSDAAAG!! Tänk om skolan kunde vara rolig, med härliga lärare och roliga upgifter så man känner sig motiverad till att plugga. Men nej ofc, skit MAT ( !!! ) , skit lärare, skit lektioner & dryg klass. Yaaayy xD
Jag vet fortfarande ite hur de blir för mig 0.o byta klass eller ite? Kommer iofs sakna Viola rätt mkt om jag får byta, det kommer aldrig bli samma igen då liksom och vi kommer ba glida ifrån varandra som alltid när man ite ses ofta, men aa jag vet ite ;s jag vet verkligen ite hur jag ska göra..
Det känns troligare att jag byter klass och går om. Inget jag ser fram emot men har väl bara mig själv att skylla på 0.0 Om man ba ite hade varit så lat och skitit i skolan, hahah man är alltid efterklok vare nån som sa  -.-
Men det känns ännu mer segt att behöva börja vakna tidigt igen för att hinna med bussen och följa scheman och allt såntdär tråkigt ;/

För att göra de hela ännu mera härligt så är en finne på g , mitt på mitt face xD hahah fult de där lät ;D Jag hatar finnar, dom gör så jevla ont och är så grymt äckliga X____X
haha verkligen jätte seriöst att sitta och skriva om finnar, hahaha men jag är så trött och har bloggtorsk. Ite ens mina dr. Phil celler är i funktion så kan ite vara sådär djup idag heller.. Haha :D

Idag är jag "barnvakt" till Denise & Picko för dom kära päronen (haha yeah right) är i norrtälje och handlar :) Förhoppningsvis så får jag leggings när dom kommer hem :D jag fick iaf mina skor idag, fett shnygga och skit skit skit skit sköna :D Love it! :)




puzzilago <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0