21/2 -09 , jag älskar dig mamma! <3


Eftersom solen
sken igår så trodde jag att all snö skulle försvinna (FINALLY) men nej! Det är ju fortfarande lika kallt och minst lika mkt snö som innan! Dålig stil av himlen :(
Mina händer är helt äckligt torra och fula. Skulle man jämföra med en gamling på ålderdomshem skulle man ite se någon jävla skillnad :|
Hela idag och igår har gått ut på att frysa röven av sig. Inga vantar eller halsduk hjälper. Man skulle lätt behöva en overall, men kul att gå runt på stan ba "Hej-jag-bara-fryser-vädligt-mkt" , haha.
Vart är sooolen? Vääärmen? När kan man ha shoorts och linne för de är såå varmt?! Ja,det kanske märks att jag ite gillar vädret just nu.
Anyway, idag fyller mamma 36 år. Jag och Denise var och köpte till henne igår :) Det blev en jätte soet nalle med texten "best mum" på :D , en ljusgrejs som är rosa och luktar och badkulor eller något liknande som var formade som hjärtan. Allt gick i tema rosa xD men gulligt iaf och mamma gillade de :D Jag som är sämst på att köpa presenter till andra x)
Just de, ett kort fick hon också där de stod "de finns bara en som du" :'D Ett pizzeriabesök blev det också idag innan hon skulle jobba :D

Just nu sitter jag bara här på min otroligt stooora säng (NOT) och gör ingenting. Absolut ingenting. Eller jo, läser om någon tjej som är as "deprimerad" för att hon väger "för mkt":. Haha omg! Jag fattar ite hur många tjejer är så ytliga. Att dom ens orkar. Tänka på vad dom kan äta och ite. Vad man blir tjock av och vad ite. Liksom, vad skadar det att faktiskt ha nåågot som man faktiskt kan ta på? Som en rumpa som har något, eller bröst som har något? Nejnej, alla vill se ut som vandrande pinnar nuförtiden..Dagens ideal är sjukt äckligt.
Om man kan äta och gör det man vill så länge de gör en själv lycklig så är det skit bra tycker jag. Orka tänka så mkt. "OJ nu åt jag EN kaka, nu går jag upp 5 gram. Neeeejj!"
Jag är ju hur tjock som helst av mig. Ite faen orkar jag bry mig om jag går upp lite. Man ska ändå dö någon dag så varför ite äta de du vill innan de händer (ite det du Borde) :)
pffgg..Fattar bara ite hur folk vara såna..Det borde vara såhär; FORMER! TJOCKT! Den som är tjockis borde betraktas som vackrast :D Tillslut blir alla asfeta och slipper ta buss eller bil för alla kan rulla överallt, plus att de blir mycket mera miljövänligt! Skit bra ! Hahahh heeej kooom och hjääälpp miiiig :D

Ikväll ska jag nog bara kolla någon bra film och ta de lugnt :) Känns skit härligt med lov. Änsålänge iallafall :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0