Lite frågor kanske.

EX/KÄRLEK

1. Är du singel nu? - Ja jag är singel nu :)
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - Låånga är oftast dom bästa och finaste:)
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - Klart jag är :D
4. När hade du sex senast? - haha ,typ några månder sen , känns som tusen år sen faen 0.0
5. Har du/haft en kk? - Hm..på sätt och vis..eller vad man nu ska säga ^^
6. Har du kört oskyddat nån gång? - Ja de har jag.
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - Japp de har jag . Inte kul någonstans.
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - Men jaaa, klart jag har. Massor med gånger..
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - Nej de har jag ite :)
10. Haft sex på fyllan? - Nästan..ite..typ haha.
11. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - Ja , menar alltid de när jag säger de ju! :)
12. Sparat något från ett gammalt/sista förhållande/förhållandet? - Ja, eller bilder finns fortfarnade kvar. Inte för att jag kollar dom men iaf.
13. Somnat gråtande pga kärleken? - Ja, för jävla många gånger. Kärlek är ite lätt alltid.
14. Varit på en blind date? - Nej de tror jag ite jag har :O


KOMPISAR

1. Har du nån bästa vän? - Hade..
2. Är du ofta med dina vänner? - Inte skit ofta, men ite aldrig heller. haha eller nåt x)
3. Vad brukar ni hitta på? - allt och vad som helst , festa, chilla, shoppa, film :)
4. Bästa minnet med nån vän? - Det är hur mycket som helst. Skulle bli fett mkt att skriva ju. Alla minnen med alla är bra :)
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - Japp de kan jag :)
7. Har du hatat din bästa vän? - Ja de har jag. Du vet när....folk förändras.



Vänner

1. Vem är snyggast i din klass? Haha inte faen vet jag. Alla är snygga på sitt sätt :)
2. Vilken av dina vänner har vackrast röst? Natti, hon sjuuunger sååå fint :')
3. Vilken av dina vänner har bäst humor? Det måste vara...oscar. Så sjukt cepe :D
4. Vem skulle du vilja hångla med? Dig kanske :)



Övrigt

1. Hånglat i mer än tre minuter? Yes I have.
2. Sovit i en annans säng? Det har jag också :)
3. Hånglat på en bio? Nae de har jag nog ite :O
4. Hånglat i skogen? haha jaaa..vill inte ens tänka på deee :p
6. Sovit naken? ja de har jag :)
8. Kört över hastighetsgränsen? Va? För jag har ju bil? :o
9. Målat om ditt rum? Nae, de har aldrig hänt ^^
10. Dansat framför en spegel? Ja de har jag nog :D
11. Fått hicka?Jaa de är sååå jobbigt -.-
12. Dumpat någon? Ja de har jag..
13. Hoppat i en bil med folk du just träffat? Hahahha jaaa, lång historia & Cissi var full :D
14. Varit i slagsmål? Nae de har jag nog ite.
15. Smugit ut ur ditt hus? Japp de har jag :)
16. Haft känslor för någon som inte känt det samma? Men ja, de har väl nästan alla någon gång.
17. blivit arresterad? Njet :)
18. Hånglat med en främling? Ja de har jag.
19. Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar? Jaa flera gånger.
20. Varit förälskad i en granne? Nej har nästan bara haft gamlingar som grannar hela tiden xD
21. Struntat i skolan för att göra något roligare? Ja de har jag gjort massa med gånger. :/
22. Sovit i en säng med någon av samma kön?  Jaaaoo :)
23. Sett någon död?  Typ..
24. Varit utomlands? Ja när jag va 13 år typ då var jag i chile :D
25. Kysst en bild? Yes, haha cepee (:
26. Sovit till tre? Kanske nångång. haha



Om dig

1. Hur gammal är du? 17 år. Känns som jag fyllde de nyss :p
2. Hur lång är du? 160 cm :( buuhuu.. Värsta dvärg.
3. Vart bor du? Rimbo :p
4. Är du nöjd med ditt rum? Nej de är jag itee..


Sex

1. Är du oskuld? Neej de är jag ite.
2. Har du pojk/flickvän? Men nej skrev jag däruppe ju? :p
3. Brukar du ofta ha sex? Haha, roligt :p
4. Har du haft sex mer än 20 gånger?  Vet ite, kanske kanske ite :)
5. Har du ätit något som legat på någon annans kropp? ja de har jag :)
6. Har du haft sex på en offentlig plats? Nee de har jag ite än. haha :)



Godis

1. Hur mycket pengar lägger du på godis i veckan? haha flera miljoner förstår du...all pengar i världen :D
2. Tycker du om lakrits? Det är väl helt okej, finns godare saker men de funkar  :)
3. Har du någonsin känt dig tjock efter en godis kväll? JAAAAAAAAA!!! HUR FET SOM HELST!!!
4. Har du handlat godis för över 100 kr på en kväll? Jaa de har jag :D



Senaste

1. Du fick en puss av? - Denise <3
2. Sov med dig i samma säng? - Denise :)
3. Du delade ett riktigt skratt med? - Iiiirrsaaaeeell :D hahahhaaa!!
4. Du gick på bio med? - Johanna: )
5. Du höll i handen? - Jonathan..
6. Du gick på stan med? - Viola tror jag, eller nån. Minns inte riktigt :D
7. Delade en pizza med dig? - Picko tror jag :D
8. Du ringde? - Filippaa :D
9. Skicka ett sms till dig? - Jimmie :)
10. Du kramade? - Mamma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0