Onssilago. Snart torssilago , snart skola.

Guud kväll :)
Nu är de bara några få (!) timmar kvar tills skolan börjar igen. BÖÖÖHHÖÖÖ! Det här "lovet" har ite kännts som ett lov alls, utan som en lååång helg bara. Man fick lov, tänkte på allt kul man skulle göra, sen hann man blinka och lovet va slut -.- Vi borde ha typ något halvårlov ibland oxå. Fatta skööönt :D

Idag har jag piercat nosen igen :D Yaaayy! Det gjorde mycket mer ont än förra gången, då känndes de knappt ju. Jag hoppa typ till när han tryckte den där näsgrejen i min näsa. Haaha! Men nu har jag iaf en grej på näsan. Guldig :D så att man tror jag e rik liksom xD Förra gången var den vit, jag va bara halvrik då x)
Vill göra en vid läppen oxå , men jag har fett stora läppar så de skulle kanske ba se helt fult ut :O Men man måste ju testa för att veta. Så vi får se hur de blir med det :)
Jag fick mina nya skor oxå idag :D Klacken var högre än jag trodde. Och jag som knappt kan gå i högklackat. Hahah kommer bli katastrof. Ramla vid varje sväng jag ser :D
Plus att de är snöööööö.. Nooooo! Jag är såå trött på all snö. Överallt. Jag trodde de va höst snart? haha.
Gud borde tvätta sitt hår oftare, orkar ite med all mjäll all the fuckin time. Den enda gången de ska snöa är på min födelsedag, 13 dec :) och de är så sjuuuukt kallt! Hatar det! Man fryser ju röven av sig så fort man går ut. Vill man ite frysa så måste man ha typ hela garderoben på sig. Haaateee it -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0